Carpe diem (Chwytaj dzien)

Nie jestes SAM !!!

• Nie jesteś zalogowany.

#1 2007-06-07

adam
Poczatkujacy uzytkownik
Reputacja :  [+ 0/ -0 ]

praca

Jakie są ograniczenia co do wykonywanej pracy przez nisiciela HBV.

Jestem studentem technologii chemicznej. O tym że jestem nosicielem HBV dowiedziałem sie dwa lata temu, a wtedy nie przejmowałem się jeszcze przyszlą pracą. Zaraziłem się prawdopodobnie 20 lat temu w szpitalu, badania mam ok .

Chodzi mi zarówno o ograniczenia zdrowotne i prawne (zwłaszcza te)

#2 2007-06-07

tomas10
Administrator
Reputacja :  [+ 6/ -0 ]

Re: praca

Szczerze mówiąc nie słyszałem o takich ograniczeniach (może w gastronomii).
Osobiście znam pielęgniarki które są " chore" i pracują normalnie w szpitalach, kierowców itp.
Zresztą jak już zauważono na tym forum jest Nas 2 miliardy na świecie, więc ograniczenia są chyba bardzo mikre.

#3 2007-06-08

adam
Poczatkujacy uzytkownik

W gastronomii są na pewno chociaż nikt tego nie kontroluje.
W służbie zdrowia są ograniczenia w przyjmowaniu do szkół - wiem z praktyki.

Chciałbym wiedzieć jak wygląda sytuacja np. w przemyśle farmaceutycznym (praca przy prodykcji)?

#4 2007-06-09

cichy
Weteran
Reputacja :  [+ 4/ -0 ]

(...)Nie ma żadnych ograniczeń w zakresie pracy osób HBs+ z żywnością czy dziećmi.(...)

źródło wikipedia.pl

#5 2007-06-11

Adrian
Oldboy
Reputacja :  [+ 1/ -0 ]

Tak jak napisał Cichy. Wiem, bo zrobiłem książeczkę zdrowia sanepidowską i nikt się do nieczego nie przyczepił, a informowałem o swojej chorobie.

#6 2007-10-19

Not
Weteran
Reputacja :  [+ 2/ -0 ]

hmm nie slyszalam i co jesli masz nie mozesz wyjechac za granice?? img/smilies/hmm
ja mieszkam obecnie we wloszech tu sie lecze i nikt mnie nie badal sama poszlam do lekarza...

#7 2008-05-29

rachela
Weteran

Trochę zapomniany temat...ale wrócę do niego!