Carpe diem (Chwytaj dzien)

Nie jestes SAM !!!

• Nie jesteś zalogowany.

#1 2009-09-18

kot1984
Weteran
Reputacja :  [+ 1/ -0 ]

kot1984- moje wyniki ,historia i dalszy żywot z nowym towarzyszem...

Witam Was wszystkich serdecznie, dowiedziałem się że jestem chory jakieś 3 tygodnie temu, porobiłem sobie wszystkie padania (WSZYSTKO PRYWATNIE ;/;/;/)  i dziś jestem po spotkaniu z lekarzem. Mam
HBSag+
HBEAG-
AntyHBEAG+
AntyHBSAG- (ale w ciągu 3 dni skoczyło z 3 do 9,8 gdzie 10 to jest już + - lekarz twierdzi że bez znaczenia...
AntyHBCTotal(IGG)+
AntyHBCIGM-
Morfologia dobra, USG dobre, próby wątrobowe w normie (ale jak jest norma od do to raczej w górnej granicy...)

Żeby było "śmiesznie" byłem szczepiony jakieś 9 lat temu, przyjąłem wszystkie 3 dawki szczepienia i oczywiście muszę być wsód tych 4 % którym to nie wystarczy (dokładając kolejne 10% szans że choroba przejdzie w stadium chroniczne jak u mnie to niezłego mam "niefarta"). Przed szpitalem  miałem jeszcze nadzieje że to całe ANTYHBS+ rosnące może świadczy że to jednak jest postać ostra ale dr rozwiał te nadzieje. Powiedział ponadto że być może zaraziłem się przed szczepieniem... No cóż... Mogę to g... mieć od roku a mogę od 26... Whatever... Jeśli chodzi o styl życia to nie nigdy nie paliłem  i nie brałem żadnych dragów, za to alkohol nie był w moim życiu obcy. Począwszy od 6 klasy podstawówki kiedy to wypiłem pierwszego EB pod sklepem, poprzez imrezki w LO a skończywszy na studiach (to już była pełna jazda bez trzymanki hehe). Jeśli rzeczywiście "alk+HBV = zło" to moja wątroba jest już w piekle. Od czasu kiedy wiem o nowym przyjacielu przerzuciłem się na piwo bezalk (lech free(0,5% alk) i zywiec niskoalkoholowy(1%) . Jakoś sobie będę musiał z tym poradzić choć zadna dieta nie wkurzyłaby mnie tak jak niemożność poimprezowania w piątek ;/